Warning: The magic method MchGdbcBasePublicPlugin::__wakeup() must have public visibility in /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/goodbye-captcha/includes/plugin/MchGdbcBasePublicPlugin.php on line 44 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/wp-external-links/includes/class-wpel-front.php:72) in /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/wp-external-links/includes/class-wpel-front.php:72) in /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/wp-external-links/includes/class-wpel-front.php:72) in /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/wp-external-links/includes/class-wpel-front.php:72) in /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/wp-external-links/includes/class-wpel-front.php:72) in /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/wp-external-links/includes/class-wpel-front.php:72) in /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/wp-external-links/includes/class-wpel-front.php:72) in /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/wp-external-links/includes/class-wpel-front.php:72) in /customers/6/c/b/kiekart.nl/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794 {"id":1052,"date":"2016-03-27T17:44:35","date_gmt":"2016-03-27T16:44:35","guid":{"rendered":"http:\/\/www.kiekart.nl\/?p=1052"},"modified":"2016-03-27T17:44:35","modified_gmt":"2016-03-27T16:44:35","slug":"de-blauwe-roos","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/www.kiekart.nl\/de-blauwe-roos\/","title":{"rendered":"De Blauwe Roos"},"content":{"rendered":"

De Blauwe Roos is een rotonde bij Winschoten, die\u00a0eigenlijk voor een goede doorstroming van het verkeer zou moeten zorgen\u00a0van en naar Winschoten, A7, Beerta en Finsterwolde. Echter zodra de Beersterbrug open heeft gestaan, is er totaal geen sprake meer van een doorstroming van het verkeer, laat staan een goede. Het verkeer komt vast te staan en dat\u00a0vaak tot aan de Beersterweg in Winschoten toe. Dit leidt\u00a0tot grote ergernis bij vele automobilisten, die dan op de rotonde lopen te foeteren. Een veel gehoorde argument is dan dat de rotonde niet goed is aangelegd of\u00a0berekend is op veel verkeer. Duidelijk is wel dat men\u00a0kennelijk nog geen goede oplossing voor de problemen heeft gevonden.<\/p>\n

Ik heb echter de indruk dat rijgedrag op de rotonde ook een grote rol speelt\u00a0bij deze slechte doorstroming.\u00a0Als je namelijk op de rotonde\u00a0rijdt, heb je immers gewoon voorrang. En juist dat schijnen veel\u00a0automobilisten niet te weten of daar\u00a0in ieder geval geen rekening mee te houden. Ze blijven op de rotonde staan om het verkeer op de andere wegen voor te laten gaan. Heel vriendelijk natuurlijk, maar dat draagt niet bij aan een goede doorstroming. Dan loopt volgens mij het verkeer op de rotonde juist vast en is van doorstroming geen sprake meer.<\/p>\n

De Blauwe Roos is meer dan alleen een belangrijke verkeersader bij Winschoten. Als je goed oplet, zie je ’s avonds\u00a0dat er\u00a0een aantal accenten van de Blauwe Roos mooi zijn belicht. Ik dacht, blijf hier even stilstaan om\u00a0een keer de nadruk op de positieve\u00a0aspecten van de Blauwe Roos te leggen.<\/p>\n

Zo is ’s avonds het metselwerk aan de buitenkant van de rotonde verlicht.\u00a0De weerspiegeling ervan in de aangelegde waterpartijen maakt het plaatje compleet.<\/p>\n

\"De<\/a><\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

Dit is het beeld op \u00e9\u00e9n van de uitvalswegen.\u00a0Het\u00a0verkeer\u00a0van en naar de rotonde is op die wegen gescheiden. Zodra de verlichting wordt ontstoken, heeft de rotonde een fraaier aanblik.<\/p>\n

\"De<\/a><\/p>\n

Om een veiligere situatie voor fietsers te waarborgen, is onder de toe- en afrit van de A7 een fietstunnel gerealiseerd. Ook deze tunnel is ’s avonds mooi verlicht. Naast het gegeven dat verlichting het gevoel van veiligheid vergroot,\u00a0voegt deze verlichting aan\u00a0de tunnel net even iets meer toe.<\/p>\n

\"Fietstunnel<\/a><\/p>\n

\"Fietstunnel<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

De Blauwe Roos is een rotonde bij Winschoten, die\u00a0eigenlijk voor een goede doorstroming van het verkeer zou moeten zorgen\u00a0van en naar Winschoten, A7, Beerta en Finsterwolde. Echter zodra de Beersterbrug open heeft gestaan, is er totaal geen sprake meer van … Lees verder →<\/span><\/a><\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"jetpack_post_was_ever_published":false,"_jetpack_newsletter_access":"","_jetpack_dont_email_post_to_subs":false,"_jetpack_newsletter_tier_id":0,"_jetpack_memberships_contains_paywalled_content":false,"footnotes":"","_jetpack_memberships_contains_paid_content":false,"jetpack_publicize_message":"","jetpack_publicize_feature_enabled":true,"jetpack_social_post_already_shared":true,"jetpack_social_options":{"image_generator_settings":{"template":"highway","enabled":false}}},"categories":[8,4],"tags":[],"jetpack_publicize_connections":[],"aioseo_notices":[],"jetpack_featured_media_url":"","jetpack_sharing_enabled":true,"jetpack_likes_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1052"}],"collection":[{"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1052"}],"version-history":[{"count":14,"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1052\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1073,"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1052\/revisions\/1073"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1052"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1052"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.kiekart.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1052"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}